علت عبور جوانان از عرض بزرگراه چیست؟

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: جوانان به دلیل خطرپذیری، کسانی هستند که عبور از محل‌های بزرگراهی را انتخاب‌ می‌کنند.  

سرهنگ جوانبخت گفت: کسانی که تردد و عبور از محل‌های بزرگراهی را انتخاب می‌کنند معمولا افرادی جوان می‌باشند و خطر پذیری آنان نیز  بیشتر  است.  

 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این افراد پل  عابر  پیاده را انتخاب  نمی‌کنند و از عرض بزرگراه‌ها عبور  می‌کنند چرا که تصور  می‌کنند که می‌توانند سریع از  این راه عبور کنند.

وی بیان داشت: مدلی از عابرین پیاده نیز مانند معتادین متجاهر هستند که عبور  ناگهانی  از  معابر  بزرگراهی دارند که باعث ایجاد خطراتی برای رانندگان و خود آن‌ها می‌شوند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عدد ۴۰ درصدی  فوت عابرین پیاده شامل  همین افرادی  می‌شود که عبور ناایمن از سطح معابر بزرگراهی دارند.

سرهنگ جوانبخت افزود: عابر پیاده جزء آسیب پذیرترین گروه‌ها از کاربران ترافیکی می‌باشد و با کوچکترین ضربه بخش‌های مختلف  او مانند سر دچار شکستگی می‌شود و به شدت آسیب می‌بیند.

وی گفت: از عابرین پیاده می‌خواهیم به هیچ عنوان از  معابر بزرگراهی تردد نکنند و از محل‌های روشن و پل‌های عابر پیاده  تردد کنند و اگر می‌گوییم که شب‌ها پوشش تیره نداشته باشند به این دلیل است که رانندگا شما را نمی‌بینند و برخورد صورت می‌گیرد و به هیچ عنوان به یکباره در  معابر  حضور  پیدا نکرده و از  لابلای  درختان و شمشاد‌ها به سطح سواره رو وارد نشوند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: عابرین پیاده باید خود را در جایگاه راننده‌ای  بگذارند که در  یک مسیر  بزرگراهی با عابری روبرو می‌شود که به ناگاه در  وسط  معبر حضور می‌یابد و یا اینکه پوشش تیره دارد و راننده او را به هیچ عنوان نمی‌بیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
توقع داری از طول خیابان رد بشن!؟
Germany
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
علتش مشخصه فرهنگ ندارن و بلانسبت یه چیزی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
خاموش بودن پله برقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
دلیل اش نبود امنیت در روی پل های عابر پیاده است که جولان گاه معتادان و‌زورگیران شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
قلیان و سیگار کشیدن شده تفریح بعد از مدرسه عرض خيابان هم مثل بازی کامپیوتری لذت‌بخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
نقص عقل
آخرین اخبار